Som Formació online

Digital Marketing Management

Inici

15

Febrer

2021

Final

14

Maig

2021

Hores

100

725€
Inscripció

Objectius del curs

• L'objectiu principal d'aquest curs és dotar l'alumne de tots els coneixements necessaris per desenvolupar una estratègia de màrqueting digital en la seva totalitat.

• Que conegui les eines òptimes que l'ajudin a augmentar les seves capacitats d'estratègia, comunicació online i gestió de xarxes socials.

• Que descobreixi conceptes relacionats amb neuromàrqueting, màrqueting relacional, màrqueting viral, màrqueting d'afiliació i aprengui com crear un pla de màrqueting digital on els posi en pràctica.

• Que disposi dels coneixements adequats per posar en marxa un lloc web, millorar la seva usabilitat i conèixer les funcions bàsiques de WordPress i Google Analytics.

• Que controli tècniques com Social Selling, SEO, SEM, email màrqueting per tal d'establir una comunicació eficaç amb el potencial client i augmentar les vendes a internet.


Dirigit a

Directius. Per Directors/es Generals, CEO 's, Gerents, Directors/es Comercials i de Vendes, Brand Mangers o Export Managers que necessiten incorporar els coneixements i instruments de el màrqueting per esdevenir hàbils estrategs capaços de conduir a les seves organitzacions a l'èxit i l'excel·lència empresarial.

Càrrecs intermedis. Product Managers, Community Managers, Supervisors de Vendes o Business Develpment Mgers.

Comercials. Delegats de Zona, Comercials, Venedors de Lineal o Key Accounts.


Contingut

1. Transformació digital i nous models de negoci

2. Màrqueting en l'era digital

3. Com crear una pàgina web: usabilitat i experiència de l'usuari (UX)

4. eCommerce

5. Community Manager i comunicació corporativa

6. Social Media i Social Selling

7. Màrqueting de buscadors: SEO

8. Màrqueting de Buscadors: SEM

9. Google Analytics

10. Inbound marketing i storytelling

11. Marca personal i el blog com a eina de màrqueting

12. Mobile marketing

13. Email marketing

Si desitja veure el programa complert, sol·liciti més informació.


Perfil dels ponents

Xavier Folguera

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per l'Escola d'Administració d'Empreses EAE / OBS i la Universitat de Barcelona (UB). Graduat en Disseny Industrial a l'Escola d'Art i Superior de Disseny (Llotja). Docent en Cambra de Comerç i UOC (Universitat Oberta de Catalunya) com a professor col·laborador del Màster Universitari de Màrqueting Digital.


Inici

15

Febrer

2021

Final

14

Maig

2021

Hores

100

725 €

Bonificable

Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

902448448

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar